MLL Kannelmäen uuden puheenjohtajan valintakokous 26.1. klo 17.30

12.1.2021

Yhdistyksen uuden puheenjohtajan valintakokous ti 26.1. klo 17.30. jos haluat osallistua, ilmoittaudu!

MLL Kannelmäki pitää 26.1.2021 kokouksen, jossa valitaan yhdistykselle uusi puheenjohtaja. Joulukuussa 2020 pidetty samansisältöinen kokous ei ollut yhdistyksen sääntöjen mukaan laillisesti koollekutsuttu, koska kokouskutsut lähetettiin liian myöhään Siksi pidämme nyt uuden kokouksen.

Poikkeuslain suoman hybridimallin mukaisesti kokouksessa ovat lähitapaamisessa läsnä vain välttämättömimmät luottamushenkilöt yhdistyksestä, ja muut osallistuvat etänä. Jos haluat osallistua kokoukseen, lähetä sähköpostiosoitteesi meille osoitteeseen mll.kannelmaki@gmail.com viimeistään maanantaina 25.1., niin lähetämme sinulle Skype-linkin ennen kokousta.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton
Kannelmäen paikallisyhdistys ry
Puheenjohtajan valintakokous

Aika: 26.1.2021 klo 17:30