Muskarin ehdot

Vakioehtosopimus

MLL Kannelmäen paikallisyhdistyksen muskarin sopimusehdot alkaen 11.12.2014, muokattu 12.7.2020

Muskariryhmiin ilmoittautuminen

Ryhmiin ilmoittaudutaan ilmoittautumisaikana sähköisellä lomakkeella joka löytyy osoitteesta: kannelmaki.mll.fi. Ilmoittautuminen on sitova. Muskarilla ei ole käytössä ns. ilmaisia kokeilukertoja.

Ilmoittautuminen kesken kauden

Mikäli ryhmiin jää tilaa tai paikkoja vapautuu kesken kauden, ilmoitetaan siitä yhdistyksen internetsivuilla. Ryhmiin, joissa on tilaa, voi ilmoittautua myös virallisen ilmoittautumisajan umpeuduttua. Mikäli kautta on jäljellä yli puolet, veloitamme täyden kausimaksun. Mikäli kautta on jäljellä puolet tai alle, veloitamme puolen kauden maksun.

Ilmoittautumisen peruminen

Ilmoittautumisen jälkeen paikkaa ei voi enää perua. Ilmoittautuessasi sitoudut maksamaan kurssimaksun.

Laskutus

Yhdistys lähettää asiakkaalle laskun tiedot sähköpostitse. Mikäli laskua ei ole maksettu ajallaan, yhdistys lähettää asiakkaalle maksumuistutuksen. Postitse lähetettävästä laskusta ja mahdollisesta muistutuksen lähettämisestä peritään 5€.

Osallistumismaksun maksaminen

Osallistumismaksun voi maksaa vain yhdistyksen lähettämillä laskutustiedoilla. Lasku maksetaan ennen muskarin alkamista.

Muskarin peruuntuminen

Yhdistys voi perua muskarin mm. mikäli osallistujia ei ole riittävästi tai ryhmille ei löydy sopivaa ohjaajaa. Muskarin tai ryhmän peruuntumisesta ilmoitetaan asiakkaalle sähköpostitse. Muskarin peruuntuessa asiakkaalle palautetaan hänen suorittamansa osallistumismaksu.

Yksittäisen tunnin peruuntuminen

Yksittäiset tunnit saattavat peruuntua esimerkiksi ohjaajan sairastumisen tai muun äkillisen esteen vuoksi. Tällaisissa tapauksissa yhdistys pyrkii järjestämään ohjaajalle sijaisen tai korvaamaan muskarin muuna ilmoitettuna ajankohtana. Tilanteen ollessa kertaluontoinen, yhdistyksellä ei ole velvollisuutta järjestää korvaavaa tuntia.

Asiakkaan poissaolo yksittäiseltä/useammalta tunnilta

Yksittäisiä poissaoloja ei voi korvata. Mikäli lapsi on sairauden vuoksi estynyt osallistumaan tunneille yhtäjaksoisesti vähintään neljän viikon ajan, yhdistys palauttaa asiakkaalle osallistumismaksusta sairausloma-aikaa vastaavan summan. Yhdistys hyvittää sairausajan poissaoloja vain lääkärintodistusta vastaan. Hanki siis lääkärintodistus heti lapsen sairastuttua!

Yhdistys pidättää oikeuden väliaikaisiin tai pysyviin ohjaajamuutoksiin.

Vanhemmat ovat velvollisia tuomaan ja hakemaan lapsi muskarista (pl. Ukuleleryhmäläiset).

Muskariin osallistuvat lapset on vakuutettu tuntien aikana. Vakuutus velvoittaa lapsilla olevan sisätossut muskaritunnilla.

Ilmoittautumiseen keräämät henkilötiedot pidetään muskarikauden ajan, jonka jälkeen ne tuhotaan.