MLL Kannelmäen Leikkitreffit ja muskari tauolla v 2020 loppuun

27.11.2020

Helsingin kaupunki tiedotti yhdessä aluehallintoviranomaisten kanssa 27.11. tiukoista koronarajoituksista, joiden mukaan kaikki sisä- ja ulkoharrastustoiminta keskeytetään kolmeksi viikoksi. MLL Kannelmäki noudattaa rajoituksia ja siksi leikkitreffit sekä muskari ovat loppuvuoden tauolla.

Helsingin kaupungin ja aluehallintoviranomaisten 27.11. päätöksellä Helsingissä kaikki harrastustoiminta sisä- ja ulkotiloissa loppuu kolmeksi viikoksi.

MLL Kannelmäkji noudattaa ohejita ja laittaa sekä Kannelmäen leikkipuistossa  pidettävät Leikkitreffit että Kannelkylän kerhohuoneella toimivat muskariryhmät tauolle loppuvuodeksi. MLL Kannelmäen hallitus seuraa koronatiedotusta tiiviisti ja pohtii toiminnan järjestämistä poikkeusoloissa uuden hallituksen voimin tammikuussa 2021.

Seuraathan tiedotustamme myös Facebookissa sivullamme MLL Kannelmäki..

Toivotamme voimia ja valoa loppuvuoteen kaikille Kannelmäen asukkaille!. Hetkellisellä lähikontaktien rajoittamisella toivottavasti on myönteiset vaikutukset ja pääsemme järjestämään toimintaa livenä vuonna 2021.

MLL Kannelmäen hallitus