Kutsu MLL Kannelmäen syyskokoukseen ti 11.10. klo 18

23.9.2022

Olet lämpimästi tervetullut Mannerheimin Lastensuojeluliiton Kannelmäen paikallisyhdistyksen syyskokoukseen tiistaina 11.10. klo 18 leikkipuisto Kannelmäen sisätiloihin (os. Kanneltie 1a). Myös lapset ovat tervetulleita mukaan.

Jos olet kiinnostunut vaikuttamaan lapsiperheiden asioihin Kaarelassa, tule mukaan yhdistyksen hallitukseen! Tilaisuudessa valitaan myös yhdistykselle uusi puheenjohtaja seuraavaksi kaksivuotiskaudeksi.

SYYSKOKOUKSEN ASIALISTA
1. Kokouksen avaus
2. Läsnäolijoiden toteaminen
3. Kokouksen puheenjohtajan valinta
4. Kokouksen sihteerin valinta
5. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
6. Pöytäkirjan tarkastajien valinta (2) ja ääntenlaskijoiden valinta (2)
7. Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen
8. Yhdistyksen puheenjohtajan valinta
9. Hallituksen jäsenten ja varajäsenten valinta
10. Toiminnantarkastajien valinta
11. Edustajien valinta piirin ja liiton kokouksiin
12. Vuoden 2021 jäsenmaksujen vahvistaminen
13. Toimintasuunnitelman ja talousarvion vahvistaminen
14. Muut asiat
15. Kokouksen päättäminen

PUHEENJOHTAJA HAUSSA!

Yhdistyksemme etsii uutta puheenjohtajaa seuraavalle kaksivuotiskaudelle. Olisitko se sinä?
Ilman puheenjohtajaa yhdistys ei voi toimia eikä toimintamme Kaarelan lapsiperheiden hyväksi voisi jatkua.

Puheenjohtaja varmistaa yhdistyksen toiminnan sujuvan hyvän hallintotavan mukaisesti, esimerkiksi huolehtimalla hallituksen kokouksista kerran kuukaudessa. Puheenjohtajan tehtävä on vapaahtoistehtävä eikä sen tekemisestä makseta korvausta. Toimenkuvaa voi muokata oman kiinnostuksen ja käytettävissä olevan ajan mukaan, mutta 10 tuntia aikaa kuukaudessa tarvitaan tämän luottamustehtävän hoitamiseen. Puheenjohtajan apuna ja tukena on yhdistyksen hallitus. Yhdessä uudetkin asiat selviävät ja työskentely on mukavaa!

Puheenjohtajan pestissä pärjää tavallisen kansalaisen taidoilla, uteliaalla mielellä ja halulla oppia uutta. Tukea ja koulutusta tehtävään saa paitsi yhdistyksen nykyiseltä puheenjohtajalta, myös Mannerheimin Lastensuojeluliiton keskusjärjestöstä ja piiritoimistosta. Vastaamme kysymyksiisi mielellämme osoitteessa: mll.kannelmaki@gmail.com.