Syyskokous 21.10., tule mukaan!

16.9.2015

MLL Kannelmäen syyskokous pidetään keskiviikkona 21. lokakuuta kello 18 Leikkipuisto Kannelmäessä. Kokous on avoin kaikille, ja hyvä tilaisuus tulla mukaan toimintaan.

Kokouksessa ideoidaan toimintaa Kannelmäkeen ja Kaarelaan ja valitaan yhdistykselle uusi hallitus. (Huomaa, että kokoukseen tuleminen ei tarkoita, että on osallistuttava myös hallitukseen!)

Vapaaehtoistyötä MLL Kannelmäessä voi tehdä monella tapaa: perhekahvilassa, järjestämällä muskaria tai kerhoiltoja, huolehtimalla jäsenasioista tai osallistumalla tapahtumien järjestämiseen. Mukana voi olla vähän tai enemmän, miten parhaiten sopii.

Toiminta MLL:ssä on hyvä mahdollisuus vaikuttaa lasten ja perheiden asioihin ja viihtymiseen Kannelmäessä.

Tervetuloa siis kokoukseen ja mukaan toimintaan!

Kokouksessa on kahvitarjoilu sekä pienimuotoiset arpajaiset.